Datos personales

Madrid, Spain
This is the blog for the the 6th Grade classes of Miguel de Unamuno Public School, in Madrid. On this blog you can find test dates, student works, and useful links to different websites of interest. We hope that you will enjoy using it! Este es el blog de las clases de 6º del colegio Público Miguel de Unamuno de Madrid. En él podras encontrar fechas de exámenes, los deberes, producciones de los alumnos y enlaces a informaciones de interés. Esperamos que os sea útil y divertido. The Teachers / Los Maestros

viernes, 18 de marzo de 2011

Photos from St Patricks Day















Here are some photos that Jose took from St . Patrick's Day.


Yesterday we celebrated St. Patrick's Day.We did many different activities.
With Rosa we danced an Ireland dance, it was a very funny dance.
With Alex and Jason we played a game were you need to put the shamrock in the hat, if you put it properly, you win a present.
With Paco and Laly we painted and decorated a shamrock, if you did it beutifully you got a chocolate coin.
With Julia we played the game "FREEZE", when you win you get a chocolate egg and also we played another game called "MUSICAL CHAIRS".
With Jorge we played games in the computer, that were good.
Finally all of us sang "MOLLY MALONE SONG"everybody were wearing hats.

It was a funny day with lots of activities.

By Katia.

13 comentarios:

MóNiCa RaYo 5ºA dijo...

Me encantó la fiesta de SAN PATRICIO.

carmen 5d dijo...

jo,no salgo en ninguna............

KATIA 5ºC dijo...

en lengua de que pagina eran los ejercicios?????????????

Marina 5ºC dijo...

La ultima pagina de lengua.

carmen 5D dijo...

¿no creeis que se mete mucha menos gente en el blog?o al menos no dejan muchos comentarios eso si.

Lauti dijo...

muy bonito dia de San Patricio!!

Patricia Pato dijo...

muy lindas fotos!

irene rebate 5ºB dijo...

¡qué pena! no salgo yo pero dá igual sale mi grupo

santiago dijo...

me gusto el día de san patrick

EMMA dijo...

jajaja que gracioso y divertido dia nos lo pasamos genial.
A mi me encanto y haber que mas hacemos.
Que pena no salgo en ninguna.

MóNiCa RaYo 5ºA dijo...

Carmen tienes razón , yo también pienso que cada vez ponen menos menos comentarios en el blog .

RUBÉN ALVARO 5ºB dijo...dijo dijo...

Me lo pasé muy bien ese dia



I really enjoy that day

Mariam 5ºC dijo...

Jooooooooooooooooooo no salgo en las fotos